ხშირად დასმული კითხვები

შემიძლია შეკვეთა რეგისტრაციის გარეშე?
დიახ! შეგიძლიათ შეასრულოთ შეკვეთა სტუმრის სტატუსით - რეგისტრაცია სავალდებულო არ არის. თუმცა, თუ დარეგისტრირდებით, თქვენ შეგეძლებათ შეკვეთების მონიტორინგი და ისტორიის ნახვა.
სად ხდება მიტანა?
ჩვენ ვახორციელებთ მიწოდებას საქართველოს მასშტაბით.
მიტანის საფასური და ვადა გამოჩნდება შეკვეთის გაფორმებისას.
გადახდის რა მეთოდებს იღებთ?
გადახდა შესაძლებელია ონლაინ ბარათით ან ნაღდი ფულით, თუ პროდუქტის ადგილიდან გატანას აირჩევთ.
შემიძლია დავაბრუნო ღვინო, თუ გემო არ მომეწონა?
თუ ბოთლი გახსნილია, დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტი დაზიანებულია (მაგ. ქარხნული დეფექტი).
რაიმე პრობლემის შემთხვევაში მოგვწერეთ, დაგეხმარებით.
გაცემთ თუ არა დღგ-ს ანგარიშ-ფაქტურას?
დიახ, შეგვიძლია გავცეთ სრული დღგ-ს ანგარიშ-ფაქტურა როგორც ფიზიკურ, ისე იურიდიულ პირებზე. გთხოვთ შეგვატყობინოთ შეკვეთისას ან მოგვიანებით.
როგორ ინახავთ ღვინოებს?
ღვინოს ვინახავთ დაცულ და ტემპერატურულად სტაბილურ გარემოში როგორც ჩვენს პირად კოლექციას, მაქსიმალური სიფრთხილით და ყურადღებით, რომელიც თავისუფალია მზის შუქისა და ვიბრაციისგან.
შემიძლია ავიღო შეკვეთა ადგილზე?
დიახ! შეკვეთისას აირჩიეთ 'გატანა' (pickup), და შეკვეთის დადასტურების შემდეგ მიიღებთ ინფორმაციას გატანის მისამართსა და სამუშაო საათებზე.
რამდენ ხანში ჩამოვა ჩემი ღვინო?
ჩვეულებრივ, 1-3 სამუშაო დღეში, მდებარეობიდან გამომდინარე. ჩვენ გამოგიგზავნით შეტყობინებას, როცა შეკვეთა გზაში იქნება.