დაბრუნების პოლიტიკა
ბოლო განახლება: 03.06.2025
ჩვენ გვსურს, რომ კმაყოფილი დარჩეთ თქვენი შეკვეთით.
თუ პროდუქტი დაზიანდა ან შეცდომით მოგეწოდათ - ჩვენ აქ ვართ, რომ პრობლემის მოგვარებაში დაგეხმაროთ.
- გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ მიღებიდან 48 საათის განმავლობაში.
- გამოგვიგზავნეთ პროდუქტის ფოტო და შეკვეთის ნომერი
- ჩვენ შემოგთავაზებთ გამოცვლას, თანხის დაბრუნებას, ან საგარანტიო კრედიტს - რაც თქვენთვის უფრო მოსახერხებელი იქნება
1. დაზიანებული ან დეფექტური პროდუქტი
თუ თქვენ მიიღებთ პროდუქტს დაზიანებულ, გახსნილ ან უხარისხო მდგომარეობაში:
- მოგვწერეთ 48 საათში
- ჩვენ უზრუნველვყოფთ სწორი პროდუქტის მიწოდებას ან თანხის დაბრუნებას
2. არასწორი პროდუქტის მიღება
თუ თქვენ მიიღეთ ისეთი პროდუქტი, რომელიც არ შეესაბამება შეკვეთას:
- გახსნილი ბოთლები (გარდა დეფექტურისა)
- ნივთები, რომლებიც დაბრუნდება მიტანიდან 7 დღეზე მეტი ვადით
- პროდუქტი, რომელიც დაზიანდა მომხმარებლის მიერ არასწორი შენახვის ან გამოყენების შედეგად
3. არადაბრუნებადი პროდუქტები
დაბრუნებას არ ექვემდებარება:
- გთხოვთ, შეამოწმეთ პროდუქტი გატანისას, როდესაც ეს შესაძლებელია
- თუ პრობლემას მოგვიანებით შეამჩნევთ, შეგვატყობინეთ 48 საათის განმავლობაში
4. გატანა და შემოწმება
თუ შეკვეთას იღებთ ადგილზე:
- დაგვიკავშირდით
- გთხოვთ მიუთითოთ შეკვეთის ნომერი, აღწერილობა და, საჭიროების შემთხვევაში, ფოტო
5. როგორ უნდა დააბრუნოთ პროდუქტი
დაბრუნების პროცესის დასაწყებად ან პრობლემის შესატყობინებლად:
6. თანხის დაბრუნება
თანხის დაბრუნება განხორციელდება თქვენი გადახდის იმავე მეთოდით 5-7 სამუშაო დღის განმავლობაში.
თუ გადახდა განახორციელეთ ნაღდი ანგარიშსწორებით გატანისას, შეგიძლიათ აირჩიოთ ნაღდი ფულის დაბრუნება ან კრედიტი მომავალი შენაძენისთვის.