დაბრუნების პოლიტიკა



ბოლო განახლება: 03.06.2025

ჩვენ გვსურს, რომ კმაყოფილი დარჩეთ თქვენი შეკვეთით.

თუ პროდუქტი დაზიანდა ან შეცდომით მოგეწოდათ - ჩვენ აქ ვართ, რომ პრობლემის მოგვარებაში დაგეხმაროთ.

    1. დაზიანებული ან დეფექტური პროდუქტი

    თუ თქვენ მიიღებთ პროდუქტს დაზიანებულ, გახსნილ ან უხარისხო მდგომარეობაში:

  • გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ მიღებიდან 48 საათის განმავლობაში.
  • გამოგვიგზავნეთ პროდუქტის ფოტო და შეკვეთის ნომერი
  • ჩვენ შემოგთავაზებთ გამოცვლას, თანხის დაბრუნებას, ან საგარანტიო კრედიტს - რაც თქვენთვის უფრო მოსახერხებელი იქნება

    2. არასწორი პროდუქტის მიღება

    თუ თქვენ მიიღეთ ისეთი პროდუქტი, რომელიც არ შეესაბამება შეკვეთას:

  • მოგვწერეთ 48 საათში
  • ჩვენ უზრუნველვყოფთ სწორი პროდუქტის მიწოდებას ან თანხის დაბრუნებას

    3. არადაბრუნებადი პროდუქტები

    დაბრუნებას არ ექვემდებარება:

  • გახსნილი ბოთლები (გარდა დეფექტურისა)
  • ნივთები, რომლებიც დაბრუნდება მიტანიდან 7 დღეზე მეტი ვადით
  • პროდუქტი, რომელიც დაზიანდა მომხმარებლის მიერ არასწორი შენახვის ან გამოყენების შედეგად

    4. გატანა და შემოწმება

    თუ შეკვეთას იღებთ ადგილზე:

  • გთხოვთ, შეამოწმეთ პროდუქტი გატანისას, როდესაც ეს შესაძლებელია
  • თუ პრობლემას მოგვიანებით შეამჩნევთ, შეგვატყობინეთ 48 საათის განმავლობაში

    5. როგორ უნდა დააბრუნოთ პროდუქტი

    დაბრუნების პროცესის დასაწყებად ან პრობლემის შესატყობინებლად:

  • დაგვიკავშირდით
  • გთხოვთ მიუთითოთ შეკვეთის ნომერი, აღწერილობა და, საჭიროების შემთხვევაში, ფოტო

6. თანხის დაბრუნება

თანხის დაბრუნება განხორციელდება თქვენი გადახდის იმავე მეთოდით 5-7 სამუშაო დღის განმავლობაში.

თუ გადახდა განახორციელეთ ნაღდი ანგარიშსწორებით გატანისას, შეგიძლიათ აირჩიოთ ნაღდი ფულის დაბრუნება ან კრედიტი მომავალი შენაძენისთვის.